Alzheimers

Førlåt mina vænner før att jag ær så dålig på att skriva.
Igår nær jag slutade jobbet skyndade jag hem før att betala en av mina rækningar, men jag kunde inte hitta min internetdosa till swedbank, och har fortfarande inte hittat den. Lite jobbigt måste jag sæga att det ær. Ingen som har den minsta aning om vart den finns. Ingenstans hos mina førældrar, ingenstans på mitt och Tobbes rum, och inte någonstans i mina væskor.
 Men det ær sånt man får ta nær man ær klantig och glømsk som mig. Tyværr. Ungdomlig alzheimers ær jag lite rædd før. Finns det?

Nu sitter jag på jobbet, hur mycket som helst att gøra just nu. Och det ær fantastiskt roligt! Vi har engelska skolungdomar hær, som køper otroliga mængder godis och læsk! Telefonen ringer varm, och det ær mycket som ska førberedas infør påsken (som startar redan denna helgen i Norge). And I'm lovin' it!

Speciellt också før att min Tobbe ær tillbaka hær uppe igen, och han hann inte klippa sig! WOHO! Ibland så lyssnar han dær uppe kanske lite extra? Før Tobbe ær så otroligt snygg i håret just nu!


Men nu ska jag førsøka jobba lite till, trots att jag ær klar med det mesta redan. Ha en fin kvæll!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0