29 April 2009

Gårdagen var trevlig. Cyklade hem till Klinker vid sex, drack gott rött vin på hennes balkong, pratade och gjorde oss iordning. Sen var det dags för Harrys. Mums, åt ryggbiff med bearnaisesås och pommes. Goda drinkar och gott vin. En helkväll med gamle goa Carro Klinker.

Idag har jag varit duktig, var ute och gick med mamma och pappa på ön. Dags att komma igång nu känner jag!

Ikväll blir det lugnt och sen en tur in till stan för att träffa Klinker när hon slutat jobba. Härligt!

Ha en fin valborgsmässoafton mina vänner.

Jessica


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0