21

Som jag skrev inatt, fyller jag år idag. Jag är sådär löjligt barnslig när jag fyller år. Jag älskar verkligen att fylla år, för allt handlar om mig, mig, mig =)
 Jag har fått så fina presenter idag. Tobbe kom hem från jobbet i eftermiddags och av honom fick jag jätte, jätte fina blommor, ett halsband (som var i silver och rosa och genomskinliga "stenar") och en "sjal". Så otroligt fina saker, och blommorna gick rakt in i hjärtat ! Tack älskling♥ Sen kom Justina och Maria hem från jobbet, och ställde sig och sjöng "ja må hon leva" på polska, (cooolt!!) och så fick jag ett par otroligt vackra örhängen av de och Elin R. Gissa om jag blev glad, och det bästa av allt är att de matchar med halsbandet jag fick av Tobbe.

 Sen åkte jag och Tobbe till Expert, för jag ville köpa en present till mig själv, men det blev TVÅ =) En rosa plattång och ett rosa/svart mobilöverdrag. Mycket rosa idag!

Jag gjorde precis klart tårtan som vi ska äta ikväll och nu väntar jag på att Ida ska komma över på kaffe en sväng innan alla andra kommer hit efter jobbet ikväll. Roligt!! =)

Så, mina vänner, jag hoppas att ni har en fantastisk kväll! (För det kommer jag ha)

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0