11

11, så många gäster har vi på hotellet idag. Det är så tyst! Härligt tänker ni nu, men tyvärr, det är det inte. Det är tråkigt!

Det bästa hade varit om jag hade haft någonting att skriva om här. Min livshistoria kanske? Men jag gissar på att ni hade blivit uttråkade efter hälften.



Men jag kan väl säga så här mycket:
Idag är det 5 dagar tills jag står i Halmstad-
Jag saknar min Tobbe så häääää------------------>ääääär mycket, plus lite till. ♥
Nya One Tree Hill avsnitt är väldigt efterlängtade.
Jag vill få tillgång till min lägenhet, nu?.
Jag älskar pengar, men pengar verkar inte älska mig, för dom försvinner med en väldans fart.


Det var allt för idag. Ha en fin kväll mina vänner.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0